بهمن‌ماه، یادآور فجر پیروزی و شکستن هیمنه استکبار جهانی به دست تربیت‌یافتگان مکتب بزرگ تاریخ‌ساز و معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است.

بهمن‌ماه، یادآور فجر پیروزی و شکستن هیمنه استکبار جهانی به دست تربیت‌یافتگان مکتب بزرگ تاریخ‌ساز و معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است.
بهمن‌ماه، تجلّی اتحاد ملّی و انسجام اسلامی و وحدت اقشار مردم با گرایش‌های مختلف سیاسی و سلایق متفاوت است که حول محور ولایت‌فقیه، برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی درحرکت و تکاپو است.
در بهمن هرسال طنین خرد شدن استخوان بیداد در زیر گام‌های مردم بیدار و انقلابی ایران‌زمین دوباره به گوش می‌رسد. همین مردم فداکاری که گزینه‌های روی میز استکبار را در شادی جشن انقلاب به سخره می‌گیرند و نشان عظمت و اقتدار ملتی بزرگ را بار دیگر در تاریخ به ثبت می‌رسانند.
در قلب جریان همیشه سربلند شیعه و در فلات غیرتمند ایران‌زمین بار دیگر نبض بصیرت و شریان پاک ایثار به تکاپو می‌افتد تا انقلاب غیرتمند ایران اسلامی را به جریان انقلاب مهدی موعود (عج) پیوند ‌زند.
در آستانه طلوع بهار پیروزی، پــژواک پـیــام انــقـلاب اسـلامی ایـران با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی در آن‌سوی آب‌های آزاد و در سایر بلاد اسلامی و کشورهای آزادیخواه و عدالت‌طلب به گوش می‌رسد و پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی روح بلند دوران، خمینی کبیر در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در سرتاسر گیتی، طنین‌انداز شده و انعکاس صدای آن در میان ملت‌های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه، لرزه‌ای بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداخته است.
پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، ملت ما را به یک ملت آگاه و بصیرتمند و در تراز اول در سطح جهان بدل ساخته و به‌عنوان مدل حکومتی برتر و الگویی بی‌بدیل در نظام‌های سیاسی مطرح جهانی معرفی کرد.
ملت شریف ایران که با حضور در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگربه دنیا ثابت کردند انقلاب اسلامی ایران زنده و پویاست، قطعاً در همایشی بزرگ و به یادمانی، در دهه فجر و نیز در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند امسال هم افتخار دیگری از وحدت حول محور ولایت‌فقیه را رقم خواهند زد.
دهه فجر امسال تبلوری از شور حماسی و حضور دشمن‌شکن و فجر آفرین مردم آزاده ایران را به همراه خواهد داشت و این حضور حماسی بهمن را به حماسه یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رأی گره خواهد زد ان شاء الله تعالی ...